vineri, 4 aprilie 2014

REVIEW: Buze colorate, mate...Ultra Colour Matte AVON

Hello Zuzulici!
In ultima perioada, mai exact de cand sunt reprezentanta Avon, ma declar o "obsedata de rujuri si luciuri de buze" :D. Adun pe ele si tot adun, incerc sa achizitionez nuante la care inainte poate nici nu ma gandeam sa o fac.
De ceva timp, pe pagina, "va tot bat la cap" cu noile rujuri mate de la Avon din gama Ultra Colour Matte.
Ma declar maxiiiim indragostita de acestea! Sunt foarte putine acele produse care sa imi cada asa cu "tronc" cum au facut-o acestea <3.
VREAU sa va conving si pe voi sa le cumparati fiindca isi merita banutii (care nu sunt multi de altfel avand in vedere calitatea acestora) si aduc un strop mare de culoare pentru infatisarea noastra :).



Se prezinta intr-un ambalaj negru, relativ simplu. In capat, capacul este transparent pentru a putea vedea nuantele rujurilor (in fotografia mea nu se vede acest lucru clar dar sper sa va puteti forma asa o idee):


Ce nuante am achizitionat eu?



Swatch: 

Parerea mea in cateva randuri:
Dupa cum va spuneam la inceput, m-am indragostit de ele :)
 Motivele pentru care imi plac sunt 4 la numar:
1. Nuante superbe, foarte pigmentate- acopera bine buzele
2. Extrem de rezistente- aproximez 4 ore (ma dau cu rujul dimineata pe la ora 8:30 si mai am pe buze ruj si la ora 12:00. Dupa cateva ore isi mai pierde din intenstitate dar tot ramane pe buze.
3. La aplicare sunt foarte hidratante iar dupa ce intra in buze devin mate-mate-mate <3
4. Sunt ieftine; aspect de care eu mereu tin cont atunci cand doresc sa cumpar un produs (stiti bine asta daca ma urmariti si cunoasteti deja). Caut mereu acel "ceva bun" la un pret avantajos, evitand sa arunc cu banii in toate directiile pentru produse piperate... 

Pret: aprox. 16,00 ron



Nuanta Matte Mauve am folosit-o cel mai des, apoi Matte Melon, Matte Fuchsia si o singura data am testat Matte Blossom.
Mi-am propus sa achizitionez si celelalte nuante fiindca paleta de culori nu este foarte-foarte larga incat sa spun ca mi-ar stoarce prea tare buzunarele :)). La cat de mult imi plac, chiar daca nu le voi folosi eu pe toate, dar macar imi voi rasfata clientele la machiaj cu ele :). Gusturile oricum difera si e bine sa am si nuante pe care eu poate nici prin gand nu le-as purta.

Nuante disponibile (gama ULTRA COLOUR MATTE):
* C 5/2014

Imi plac enorm de mult! 

Voi le-ati incercat? Sau macar va tenteaza acum?:D

Pupici cu lipici Zuzulici! :*







Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall