sâmbătă, 17 octombrie 2015

Review: MEGAGA makeUp brushes

    Hellooooo, Zuzu girls !
    Here I am ! Again! :D Nu, nu sunt activa fiindca mi-am bagat degetele in priza ci efectiv fiindca va datorez muulte, multeee articole si incerc sa tin pasul pe cat posibil mai ales acum, ca am despre ce scrie si nu am nevoie de o muza neaparat. Totul ar putea decurge foarte fain...am fixate ideile ca un robot, timp sa am doar :).
    Dupa zeci, sute de fotografii esuate, AAAZI am reusit in sfarsiiiiit sa le "imortalizez" asa cum sunt ele in realitate (cel putin, sunt pe aproape de realitate) asa ca era musai sa imi fac datoria si sa vi le prezint. Vorbesc despre pensulele Megaga  disponibile la I.Gabriella- MakeUp & More ; pensule care s-au facut iubite inca de la prima atingere (suna romantic...hmm? :)) ) dar credeti-ma pe cuvant, pensulele acestea chiar te fac sa le indragesti imediat ce iti atingi tenul- sau de ce nu, degetele cu ele. <3 :))

MEGAGA 24 pcs Brushes Set
   
Oricat de multe pensule as avea...simt nevoia sa imi maresc stocul iar si iar si iar si...iar. Pensulele acestea au intrat in posesia mea la momentul potrivit si ma bucur ca le detin, maxim. Cunoasteti principiul meu referitor la achizitionarea produselor; mai exact raportul calitate- low cost.
Si, ma mandresc din nou cu o descoperire care imi respecta dorintele/principiul. :)

    Pensulele sunt extraordinar de fine, placute la atingere. Sunt realizate din fire de par naturale de capra (dar totusi CRUELTY-FREE) si vin fixate de un maner foarte usor din lemn inscriptionat "Megaga":


Dimensiunea/greutatea lor este una normala, sunt comode la utilizare si nu pierd nici un fir de par la spalare.
Set format din:
6 pensule pentru fata- fond de ten, pudra, blush
si 18 pensule pentru ochi - pensule pentru detalii, pensule pentru gene/sprancene, pensule pentru trasarea liniei cu tus, pentru fardul de pleoape mici/mari (pe cele mai marisoare si mai "stufoase" le putem folosi cu usurinta la procesul de blending) si pensule pentru buze.


PREZENTARE pensule Megaga pentru fata



De ceva timp, evit sa folosesc pensulele pentru aplicarea fondului de ten dar...de cea prezentata mai jos, m-am indragostit efectiv ! Nu "papa" mult produs si ceea ce conteaza si mai mult: nu lasa urme dupa ce estompezi cu ea fondul de ten. O ador ! Spre deosebire de cele pentru pudra, pensulele pentru aplicarea fondului de ten sunt realizate din fire sintetice tocmai cu acest scop: de a nu se imbiba in acestea prea mult produs crema.


Pensulele pentru blush sau pudra reprezinta un adevarat rasfat, atat pentru mine cat si pentru fetele care vin la machiaj. Sunt foarte fine!



PREZENTARE pensule Megaga pentru ochi (fire din par natural de capra & peri sintetici)





Prezentarea acestora Piece by piece/ bucata cu bucata :)




Autumn makeup prezentat zilele trecute pe pagina, a fost realizat exclusiv cu pensulele Megaga :) :



Datorita faptului ca sunt atat de fine, nuantele fardurilor de pleoape le-am estompat foarte usor; se simt extrordinar de placut pe pleoape iar pensulele pentru detalii sunt foarte precise; pensule gen: cea pentru trasarea liniei cu tus.
Ceea ce m-a mai atras la acestea (estetic vorbind) este nuanta super moderna, acel bordeaux mistooo :). M-am plictisit de nuantele de maro sau negru, vreau pensule colorate!

    Toate pensulele vin intr-o borseta compartimentata de culoarea neagra, fiind si aceasta inscriptionata "Megaga":







    Sunt profesionale, fara dar sau poate! Pe mine personal m-au convins de calitatea de care dispun. Ma repet: fire de par nu au pierdut nici macar la spalare si s-au pastrat moi, fine.
Le iubesc si le recomand cu cel si cel mai mare drag!
    Daca va ganditi sa le achizitionati si voi, le gasiti la pretul de 150,00 lei chiar AICI .
Sunt disponibile in doua variante: black (ca cele prezentate de mine) sau gold:


    Comanda se face printr-un mesaj privat pe aceasta pagina si NU UITATI: aici beneficiati atat de discount cat si de cate o surpriza draguta :).

Pupici cu lipici!!! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall