luni, 18 ianuarie 2016

Preferatele anului 2015

    Eu v-am intrebat, voi ati raspuns :) ; majoritatea ati optat pentru acest articol <3.
Astazi, am sa va aburesc asadar cu produsele care m-au cucerit efectiv in anul 2015 si la care voi apela cu incredere si drag in continuare (asta bineinteles daca imi permite buzunarul :D- banii nu sunt agatati pe garduri :P).
Printre produsele mentionate mai jos veti regasi atat produse low-cost dar calitative cat si produse de o calitate mai inalte si mai scumpe.
Va doresc "vizionare" si rabdare placuta :)).

Produsele preferate pentru ingrijirea parului


Samponul, masca si uleiul de argan Seward Mediter (review AICI).
O gama de produse profesionale la niste preturi extrem de atractive! Eu inca nu am apucat sa le comand in varianta full size dar vreau sa o fac neaparat ! Toate cele 3 mi-au placut intr-un mod deosebit. Parul meu nu mai arata ca proaspat scos din capita cu fan datorita acestora <3



Masca pentru par Amazonian treasures-Planet Spa (AVON).
O masca absolut geniala pentru pretul pe care il are (aproximativ 20,00 lei).
Nu i-am pregatit inca un review si am uitat sa v-o pomenesc prea des pe pagina dar credeti-ma ca am cumparat-o de nenumarate ori! Mereu ma aprovizionez cu ea fiindca face o treaba de nota 10. Pe langa faptul ca miroase divin, inmoaie si hidrateaza foarte bine parul + il imblanzeste <3.
RECOMAND !

Sampoanele uscate BATISTE (review AICI).
Sunt necesareee fara dar sau poate tuturor celor care au probleme cu ingrasarea parului, cu nevoia de a-si spala podoaba capilara foarte des si de ce nu: necesare persoanelor care sunt pe fuga si chiar nu au timp sa-si spele parul.
Batiste este arma secreta pentru atunci cand vrei sa-i dai un refresh parului fara a folosi apa :D. Parul tau va arata impecabil :)

Fixativul TAFT.
Acesta nu necesita un review, il cunoasteti, toate !
Tin sa-l mentionez totusi fiindca mi-a fost un ajutor de nadejde tot anul trecut, in realizarea coafurilor :). Este foarte rezistent, miroase bine... dar din pacate incarca atunci cand nu esti atenta si il pulverizezi in cantitate prea mare. Imi place oricum suficient de tare incat sa promit ca am sa il recumpar :D.

Spray-ul termo protector BaByLissPRO
Aveam nevoie neaparat de un spray termo protector. Acesta nu doar ca protejeaza firele noastre de par razlete dar ofera si un luciu foarte misto :). Imi place mult !
L-am achizionat de pe 1001cosmetice.ro la vreo 36,00 lei.
Daca nu vreti fire de par parjolite...cumparati-l :D

Produse pentru ingrijirea tenului


Calming Lotion PellAmar
O lotiune tonica must-have tenului gras, acneic, problematic.
Nu doar ca reuseste sa calmeze dar si tonifica foarte bine. Ador produsele PellAmar.
Anul 2015 mi-a pus la indemana mai multe produse care apartin acestui brand si pot spune ca toate mi-au placut maxim.
Restul produselor le puteti vedea AICI.

Tonicul Eglantine.
Miroase divin !!! (review AICI)

Produse pentru ingrijirea corporala

LadySpeedStick Gel
Daca ma urmariti atent, stiti ca este preferatul meu :).
Apelez la el de ani de zile si nu indrazneste sa ma dezamageasca <3.
Parfum persistent, protectie maxima, pret foarte bun (9,80 lei).


Parfumul La Feria Infinite Love (review AICI)
Doamneee deci cat il ador ! Am grija de el fiindca e pe terminate si nu am dat alta comanda (inca).
Jur pe cuvant, persista la fel de bine ca un parfum high-end !
O prietena e innebunita dupa La Vie Est Belle de la Lancome. L-a simtit pe acesta pe mine si a ramas MUTA !
A facut o comparatie intre cele doua si a ajuns la concluzia ca nu merita sa investeasca in cel original!

Produsele Tesori d'Oriente
Persistente, adorabile <3 Parfumuri inconfundabile !
M-am indragostit de ele maxim iar acum ca le gasesc si la mine in oras intr-un magazin...tare presimt ca voi fi cu nasul tot pe-acolo ! V-am spus: bani sa fie ! :))

Gel antibacterial S'nonas si Hand Sanitizing JUMBO
Ambele dezinfecteaza categoric dar cel Jumbo...lasa mainile atat de parfumate <3 !!
Le-am folosit in 2015 si clar o voi face si anul acesta. Sunt siieftine!
S'nonas costa vreo 4,00 lei iar cel din Jumbo (marca proprie) a costat vreo 8,00 lei si e maricel - 236 ml.


Clean Deeper NIVEA
Un gel de curatare extraordinar de fain si de bun pentru tenul mixt/gras, acneic, problematic <3.
Curata in profunzime, miroase bine si te scapa de punctele negre foarte usor daca il folosesti regulat.
Produsele NIVEA nu m-am dezamagit niciodata...veti mai da de cateva in acest articol (si nu le-am inclus pe toate!! Nu am vrut sa va plictisesc prea tare :D).

Spray pentru corp NATURALS
Preferatul meu e cel cu Mango (mi-am refacut stocul recent fiindca cel din poza e pe terminate).
Stiti ca ador sprayurile de corp? Stiti? Am mai spus asta de nenumarate ori!
In ciuda faptului ca multe persoane vad aceste sprayuri cu ochi rai din cauza cantitatii de alcool de care dispun...mie imi plac ! Le tot cumpar si recumpar fiindca parfumeaza si persista misto + pret atractiv! 

In-Shower Body Milk NIVEA
Ce m-am bucurat sa aflu ca Nivea se gandeste si la oamenii pe care ii apasa lenea :P.
Nu am rabdare sa ma dau cu lotiune pentru corp dupa fiecare dus...chiar nu am rabdare!
Acest produs e o idee ingenioasa si hidrateaza ataaat de bine ! Lasa pielea moale, catifelata, placut parfumata <3.

Gelurile de dus NIVEA - IN GENERAL !!
Zic "In general" fiindca toate imi plac ! Aceasta fotografie de doar demonstrativa fiindca nu am pastrat restul recipientelor goale dar daca ma urmariti stiti cat de des am folosit si folosesc Nivea :).
Lemon & Oil imi face dor de zilele caniculare de vara...e o aroma de vara defapt dar cui ii pasa? :)
Il folosesc si iarna :D

Gloves in a Bottle (review AICI)
Cum sa nu o iubesc?? M-a scapat de o gramada de probleme ale pielii !



Produse de machiaj
Un pachet de popcorn aveti la indemana? Am sa va plictisesc...cred :D. Sunt destul de multe dar sunt produse pe care era MUSAI sa le mentionez <3

Full Cover Make Up Forever
Are o acoperire foarte buna, nu se strange in ridurile de expresie, imi place mult textura acestuia inainte si dupa aplicare <3.
Singurul dezavantaj este pretul. Mi se pare prea scump acest produs (145,00 lei pe salonprovider.ro).
Ok, acopera fain, e super rezistent...dar mi se pare exorbitanta suma :(.
Cu putina economie...clar am sa-l recumpar :D. Imi place mult !


Fardurile de pleoape Melkior
Doaaaamne ! Acestea reprezinta cea mai de pret descoperire facuta in 2015 !
Le folosesc  la absolut toate machiajele mele, nu ma satur de ele!
Pigmentate maxim, se blenduiesc usor si isi merita fiecare banut (17,00 lei nuanta).
Am in wishlist inca vreo 12 nuante :D. MUSAI sa le cumpar !!!

PP21 Atelier Paris
M-a innebunit Ruxandra Makeup Artist cu PP21 acesta.
Si acum o inteleg de ce <3. M-a cadorisit cu unul chiar de ziua mea in octombrie si de atunci in folosesc neincetat <3

Bazele de machiaj INGRID
Review-ul lor il gasiti AICI.
Sunt extrem de ieftine si chiar fac treaba buna !
Disponibile la I.Gabriella- MakeUp & More (pagina de facebook).

COSMOD Bronzing Powder
Review AICI.
De cand o am, o folosesc neincetat si inca e aproape plina ! Pe bune ! Abia ce incep sa dau de "fundul" ambalajului si am folosit-o extrem de mult!
Datorita pigmentatiei de care dispune, nu trebuie luat mult produs <3.
E bestiala !!!!!!!!!!! 

Ben Nye Neutral Set
O pudra pentru fixare foarte buna!
Initial cand am comandat-o imi imaginam ca o pot folosi pe intreg tenul; si da, o pot folosi...dar in fotografii tenul pare foarte alb de la aceasta. Mi-a fost recomandat sa o folosesc impreuna cu Banana Powder...si asa am sa fac, dar intai sa cumpar Banana :D.


REVLON Color Stay Foundation
Iubirile meeeele si a multora !
Nu le-am pregatit un review dar pot spune ca-si merita fiecare leut!
Paleta lor de nuante este foarte diversa, rezista si acopera suuuper bine !
Sunt fete care sa nu le iubeasca, oare?
Pret: difera de la site la site (incepand cu 35,00 lei si pana la 59,00 lei).
RECOMAND!

REVLON Photo Ready Foundation
Imi plac la fel de tare ca cele Color Stay :D
Acestea in schimb parca dau si mai bine in poze :D
pret: 49,00 lei

Corector Acoperire Maxima ELF
L-am mentionat si AICI.
Nu am suficiente cuvinte sa va descriu cat de tare il ador!
Acoperire ff buna, poate fi construit din mai multe straturi si poate fi folosit si pe post de fond de ten <3
Pret: aprox. 29,00 lei


Lipici de gene Atelier Paris
Dreptate a avut cine a spus ca o data ce-l incerci...nu te mai dezlipesti de el :)
Mi-am facut proviziile cu acesta...e demential de bun!
Se usuca foarte repede iar genutele rezista muuuuuuuult mai bine decat cu DUO !
I love it !!!
Disponibil pe salonprovider.ro la pretul de aprox.25,00 lei

Glitter Glue SEPHORA
Da..e lipici de glitter super rezistent :D
L-am cumparat de la Professional Makeup World-Oradea. A costat 25,00 lei :D.
RECOMAND

TOO FACED Shadow Insurance
Pleoapele uleioase si-au gasit ac de cojocul lor cu acest produs :D
Moamaaa cat de bine rezista machiajul cu acesta!!!
Cumparat din Sephora la pretul de 80,00 lei.

Urban Decay Primer Potion
Review AICI.
Un alt primer de nota 10+ !!!

BUTTERFLY Perfect Eyeshadow Primer
Disponibil la set cu o baza pentru machiaj din aceeasi gama, pe pagina I.Gabriella- Makeup & More.
pret set: 35,00 lei.
Eu acest primer l-am folosit deocamdata exclusiv pentru fixarea glitterului si a fardurilor pulbere.
Mi-a placut tare mult rezultatul <3
Are o consistenta aproape identica cu cea a Glitter Guard-ului Sephora :D

Creion ARTDECO-black
Un creion gel..usor de blenduit, foarte rezistent si pigmentat !
Nu mai stiu cat a costat dar tare mi-a placut :)

NYX Jumbo MILK Pencil
Renumitul creion Jumbo... :)
Este extraordinar de bun. Ma bucur ca l-am cumparat intr-un final si eu. Nuantele de farduri capata viata o data ce le aplic peste acesta + o rezistenta de invidiat :).
RECOMAND!!

Anastasia DIPBROW POMADE
Produse pentru conturarea si obtinerea sprancenelor perfecte <3
Formula foarte buna, pigmentatie si rezistenta mare.
Pret: 69,00 lei pe site-ul anastasiasoare.ro

Eyeliner Gel INGLOT (white & black)
Super faina formula lor, foarte pigmentate si usor de lucrat cu ele.
Peste fard, linia de tus rezista bine chiar si la mine (avand pleoapele uleioase) dar daca incerc sa-mi trasez doar linia cu tus fara un fard ca baza...dupa aproximativ doua ore se transfera :(. Pentru cine nu are aceasta problema....le recomand cu mare drag! Eu am sa le cumpar in continuare, in orice caz :D
pret: aprox. 60,00 lei

Gel pentru conturare sprancene INGLOT
E aproape gol deja :)
L-am folosit pe nerasuflate ! <3
E foarte rezistent, pigmentate si toate cele :D
Pret aproximativ: 60,00 lei

 Mascara PumpUp Booster MISS SPORTY
Achizitionat de pe 1001cosmetice.ro la pretul de doar 12,50 lei!
Un mascara super bun care defineste si alungeste foarte misto genele !
Am avut mai multe variante de mascara Miss Sporty dar doar acesta a apucat sa fie fotografiat :D

REAL TECHNIQUES Miracle Complexion Sponge
Finiseaza atat de fain fondul de ten si anticearcanul <3...
Am incercat si altfel de buretei de machiaj dar intr-adevar: aici calitatea isi spune cuvantul !
PLUS: se curata mult mai usor !

Fard Iluminator Makeup REVOLUTION
Cantitate generoasa, calitate si pret foarte mic.
Un iluminator super fain pe care l-am folosit atat la arcada cat si pentru iluminarea coltului intern al ochilor si pometi sau buza superioara :D.
Pot ilumina cu el, totul !
Pret aproximativ: 20,00 lei pe aoro.ro


BIODERMA Sebium Pore Refiner
Tenul mixt sau gras are o mare nevoie de acest produs!
Matifiaza, netezeste, ajuta la aplicarea si aspectul fondului de ten.
RECOMAND!


Cam multe preferate...stiu :D
Astept cu drag parerile voastre daca ati incercat vreun produs dintre acestea :)


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall