miercuri, 3 februarie 2016

HAUL- I.Gabriella- MakeUp & More

    Poate multe dintre persoanele care imi urmaresc pagina, nu inteleg rostul postarilor mele referitoare la produsele low-cost promovate. Pe langa produsele misto pe care urmeaza sa vi le prezint in acest articol, ma simt oarecum "obligata" sa dezbat si acest subiect; nu de parca mi-ar fi cerut cineva o explicatie dar datorita respectului pe care il am fata de cititoarele blogului respectiv paginii mele, vreau sa ofer niste explicatii gratuite :) .
Voi incepe asadar cu "justificarea"!
SUBIECTUL 1:
    Ma aflu intr-o colaborare foarte frumoasa si pot spune ca deja am dezvoltat o relatie de prietenie  cu adminii paginii I.Gabriella- MakeUp & More. Este o pagina unde DA! gasiti numai si numai produse low-cost dar acest lucru nu inseamna ca produsele lor sunt de o calitate proasta, produse de doi bani care nu merita nici sa fie tinute in mana.
Am testat pe pielea mea deseori ce inseamna sa platesti brandul si ce inseamna sa platesti calitatea produsului in sine, deasemenea ce inseamna sa cumperi un produs nu prea cunoscut dar care sa te lase cu gura cascata datorita calitatii de care dispune. Faptul ca un brand nu va suna deloc cunoscut, faptul ca vedeti ca are un pret mult prea acceptabil nu trebuie sa fie un motiv de ingrijorare sau blamare.
Am avut si am in continuare ocazia de a folosi produse care m-au incantat de-a dreptul; am testat pana si produse pe care le-am comparat cu alte brand-uri RENUMITE si ce sa vezi??? Produsele low-cost le ajungea linistit din urma la capitolul calitate! Nu vreau si nici nu am de gand sa fac publica o astfel de comparatie fiindca sta departe de mine gandul de a pune in umbra proasta vreun brand, dar credeti-ma pe cuvant: am patit-o !

    Majoritatea fanilor paginilor de makeup sunt oameni de rand, cu un venit minim pe economie; femei care vor sa fie frumoase, aranjate, cochete dar care...sunt sigura ca nu-si permit high-end-urile care sunt promovate in general. De ce sa te bagi in datorii, de ce sa stai sa suferi ca tu nu iti poti farda pleoapele fiindca nu ai bani de brandul X , Y sau Z? Daca nu ai banii aia nu poti fi frumoasa?
Imi doresc (asa cum mi-am dorit dintotdeauna) sa fiu un sprijin pentru ambele "tabere", pe pagina mea sa gasiti si produse accesibile dar care totodata ofera calitate si nu sunt comparate cu "chineese-urile" dar si produse calitative, profesionale fiindca imi doresc sa ofer tot ce-i mai bun fetelor care apeleaza la serviciile mele si de ce nu: imi doresc si eu o colectie mare de makeup cu o multitudine de produse cunoscute DAR: toate pana la limita posibilitatilor mele! Nu vreau nicidecum sa concurez cu diferite makeup artiste, nu vreau nicidecum sa judec acele persoane care investesc numai si numai in high-end-uri. Fiecare si-ar dori sa faca asta dar fiecare stie deasemenea si cat ii permite buzunarul.
    Mi-as dori enorm sa stiti face diferenta intre produsele low-cost dar calitative si produsele pe care le gasesti pe rafturile "ABC-urilor" si care chiar nu ofera nici un beneficiu cand vine vorba de machiaj. Nu va lasati inspaimantate la maxim de parabeni, nu uitati ca mamele voastre au folosit ani la randul creioanele si rujurile ieftine din magazine si n-au patit absolut nimic ! Un produs fara parabeni, un produs bio sau high-end isi cere pretul; axeaza-te pe ele daca iti permiti si daca stii ca are un rost sa faci aceasta investitie. Aaa si sa nu uitam ca si produsele de inalta calitate contin majoritatea parabeni (asta am descoperit in urma unor articole !). Nu e interesant ca pana acum nu eram deranjate si afectate de "problemele" astea?
    O alta chestie: Rimelul meu preferat este de ani de zile SuperShock de la Avon ! Imi aranjeaza genele exact cum imi doresc, rezista foarte bine si e foarte pigmentat! Ei bine, il cumparam non-stop, asta pana cand nu mi-a atras atentia "mai subtil" o clienta; cum ca ea are acasa mascara X si Y (brand renumit) si ca ea nu ar folosi un mascara de la Avon! Ete na....draga de ea nici nu a incercat mascara SuperShock dar deja l-a judecat fiindca vezi Doamne e de la Avon...ieftinul si banalul Avon! Unde sa mai pun faptul ca SuperShock are aproape acelasi pret ca rimelul pomenit de ea dar stai nene..rimelul ala si-a castigat un renume pe piata si na, e de fitze!
Am stat si m-am intrebat: acum pe bune??? Doar fiindca e produs AVON ar trebui sa renunt la el fiindca "cucoanele" alearga dupa brandurile cu renume? Da, am facut pasul acesta fiindca vad ca turma de oi  o tine in aceeasi directie dar eu personal il folosesc in continuare si ramane unul dintre preferatele mele.
    Produsele de la I.Gabriella- MakeUp & More , m-au incantat majoritatea ! Mi s-a oferit mana libera sa promovez si sa LAUD numai acele produse care consider eu ca-si merita banutii iar pentru acest lucru le multumesc! Produsele cu care ma voi mandri, puteti fi sigure ca m-au multumit, le voi lauda fiindca le-am gasit punctul forte si fiindca voi considera ca la banutii aceia puteti obtine si voi un machiaj dragut si rezistent fara a alerga dupa ceva ce buzunarul nu va permite. Poti obtine frumosul si din bani marunti. Conteaza sa stii sa fii descurcareata! ~AnytaGyo
   Cred ca am bolborosit destul  dar mi-e ciuda... am ajuns sa ne iasa atata fum roz din urechi incat uitam ce inseamna modestia, realismul. FINITO!
    SUBIECTUL 2: sa va arat asadar ce de bunatati mi-a trimis ieri I.Gabriella- MakeUp & More <3. O sumedenie de produse la care am zis WOW cand le-am desfacut, da, da, da ! Am zis WOW si voi wow-uli pana ma satur fiindca am de ce :).

FOND DE TEN INGRID
Un brand al naibii de bun dar care din pacate nu a fost promovat suficient ! Nu s-a investit in reclama acestuia , rau destul ! Consistenta acestuia si acoperirea sunt de vis ! Ce-i drept, l-am testat doar pe mana dar stiti cum e: daca un produs e bun, te convingi automat de asta.
Am primit toate numerele disponibile...mai multe detalii nu va ofer decat in review :D.

BURETEL MACHIAJ (dupe Beauty Blender)
I.Gabriella- MakeUp & More imi cunoaste foarte bine obsesia pentru bureteii de machiaj si m-a surprins cu unul NEGRU :D Bu-ha-haaa !!!!!!!! Am ramas extraordinar de surprinsa de el; creste foarte fain in contact cu apa si nu se deformeaza deloc. Fondurile de ten Ingrid cer sa fie blenduite cu acesta :P ;).

ONDULATOR PENTRU GENE
Nu aveam nici macar unul ! :) Am gasit pe YT niste tehnici misto de a-l folosi asa ca.. am sa-i dau bataie :D

BUTTERFLY makeup base & primer
Mai am un set, dar am mai fost surprinsa cu unul (asta fiindca se stie ca imi place mult mai ales baza de machiaj :) ). Am sa ii fac un review cat de curand ! Cat despre primer: am eu pleoape pretentioase, uleioase... nu imi rezista orice dar am sa-i ofer sansa sa-mi demonstreze ce face ...cat de curand :).\

Me Now KISS PROOF Lipstick #16
Ruj tip creion extrem de mat si extrem de rezistent!
I.Gabriella m-a descusut si si-a intiparit in minte ca ador nuanta asta :P
Mi-a facut asadar stocul cu inca 2 bucati :) + doi buretei din latex pe care de regula ii folosesc pe post de "protectie" intre mana si tenul clientei :).

ME NOW Set creioane colorate (eyes & lips liner)
Nuante superbe, pigmentate <3 
Rezistenta urmeaza sa le-o testez :D.
Va las un swatch de gustare, totusi:


INGRID Shadow Base
Are o textura atat de placuta... <3
Abia astept sa vad cum se comporta pe pleoape!

INGRID - EGOIST eyeshadows
Doamne cat de incantata am fost cand am vazut ca le-au adus pe stoc ! Nuantele sunt de vis !!!
Au o textura foarte placuta la atingere, sunt pigmentate dar urmeaza sa le testez mai "profund" in curand si clar am sa revin cu mai multe informatii <3.
Va las cu niste swatch-uri :D:



Rujuri waterproof
Da, stim ca nu sunt NAKED! Doar numele e "imprumutat" ; a nu se azvarli rosii catre noi!
Sunt niste rujulete extrem de pigmentate si foarte mate !
Urmeaza sa revin cu niste swatch-uri misto zilele care urmeaza :)
Aroma lor e divina , forma batonului deasemenea :D. Mai multe nu zic, deocamdata :D.


Nu uitati ca astept parerile voastre in sectiunea de comentarii :)




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall